ثبت نام کاربران در وب سایت میکی سافت برای استفاده از خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات میکی سافت است.

کلیه کاربران این سایت موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده می باشند و استفاده از سرویس های این سایت به منزله قبول قوانین ذیل می باشد و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین میکی سافت ،سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود شده و بک آپ اطلاعات فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

  1. سایت های فروشگاهی با محصولات غیر اخلاقی :  میکی سافت فروش محصولات غیر اخلاقی و غیر مجاز با قوانین جمهوری اسلامی ایران را پشتیبانی نکرده و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  2. ارسال انبوه ایمیل (Spam): سرویس مشتریانی که اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی و انبوه (به اصطلاح اسپم) می کنند بدون هماهنگی آن ها مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  3. تروجان – ویروس – اسکریپت های مخرب : استفاده ازهر گونه  تورجان ، شل و اسکریپت به زبان های مختلف برنامه نویسی برای ایجاد دسترسی غیر مجاز به منابع سرورها  و سایت های متعلق به میکی سافت و در صورت آپلود این گونه برنامه ها حتی فقط برای تست ، بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  4. Port Scan–Phishing–Scam– تلاش برای نفوذ غیر مجاز: در صورت شناسایی مشتریانی که به هر شکلی قصد نفوذ و دسترسی غیر مجاز به سرورها و اطلاعات سایر مشتریان را دارند ، سرویس مشتری متخلف بدون هماهنگی سریعا مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  5. فلیتر شدن : در صورت فیلتر شدن سایت مشتریان به هر دلیلی دسترسی مشتری بدون هماهنگی مسدود شده و شرکت در خصوص نگهداری فایل ها و اطلاعات سرویس مشتری هیچ تضمینی نخواهد داشت.
  6. عدم رعایت حق کپی رایت: استفاده غیر قانونی از نرم افزار ها و اسکریپت های ایرانی و بین المللی که دارای حق کپی رایت می باشند به هر نحو بر روی سرویس های میکی سافت قدغن می باشد و به محض مشاهده تخلف سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  7. تغییر کاربرد سایت فروشگاهی: پکیجی که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد صرفا برای فروش محصولات فیزیکی می‌باشد، چنانچه از هاست سایت به عنوان هاست دانلود و یا کاربردهای دیگر استفاده شود، سرویس مشتری بدون هماهنگی قبلی مسدود خواهد شد. در صورتیکه مشتری محصول دانلودی برای فروش دارد موظف هست فایل‌های دانلودی را در هاست دیگری به غیر از هاست ارائه شده در این سرویس  قرار دهد.
  8. استفاده بیش از حد از منابع: کلیه مشتریان موظف هستند از منابع سرور متناسب با محدودیت های سرویس خود استفاده نمایند . در صورتی که به هر دلیل استفاده مشتری از منابع سرور بیش از حد مجاز باشد حتی در منابع نامحدود ارئه شده، سرویس مشتری مسدود خواهد شد و ملاک تشخیص استفاده بیش از حد ، سیستم های مانیتورینگ و تکنسین های فنی میکی سافت خواهد بود.

گارانتی عودت وجه پرداختی

پس از زمان تحویل سایت به کاربران، به مدت یک هفته فرصت استفاده از گارانتی عودت وجه برای مشتریان فراهم بوده و در صورت درخواست بازگشت وجه در این مدت میکی سافت موظف به بازگردانی همان مبلغ پرداختی (با کسر 50 هزار تومان بابت خرید دامنه که غیرقابل لغو کردن می‌باشد) ظرف مدت دو روز کاری  از زمان ثبت درخواست می‌باشد.

توجه: در صورت کنسل کردن سرویس در این مدت هیچ گونه بک آپی از  سایت در اختیار کاربر قرار نخواهد گرفت.

 

بکاپ داده ها

میکی سافت از کلیه داده های روی سرورها شامل فایل ها، ایمیل ها و پایگاه های داده به صورت هفتگی بکاپ می گیرد. این بدان معنی هست که اطلاعات بک آپ حداکثر یک هفته نگهداری می گردد و پس از آن، بک آپ قدیمی تر حذف و بک آپ جدید ایجاد می گردد.

هر چند  میکی سافت نهایت تلاش خود را جهت ایجاد منظم بک آپ و حفاظت از اطلاعات کاربران انجام می دهد با این وجود میکی سافت هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت و بروز بودن آنها ندارد. به طور کلی مسئولیت بکاپ گیری اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای میکی سافت نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود.

 

خدمات پشتیبانی فنی

میکی سافت تلاش می‌نماید که کیفیت و سرعت پاسخ دهی را افزایش داده تا در زمان بروز مشکلات یا بروز سوالات کاربران، در کنار ایشان باشد. در حال حاضر پشیبانی فقط از طریق تیکت میسر می‌باشد و تماس تلفنی فقط برای راهنمایی‌های قبل از خرید می‌باشد.

تعیین ساعت زمانی و کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی و نحوه آن به عهده و به اختیار میکی سافت می‌باشد. در صورتی که به هر نحوی کاربری اقدام به توهین یا فحاشی به عوامل پشتیبانی میکی سافت نماید، ضمن اینکه ارائه خدمات پشتیبانی به صورت دائم به اینگونه کاربران قطع خواهد شد، میکی سافت مختار است که در صورت نیاز از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری نماید.

** توجه داشته باشید که خدمات محتوایی از جمله انتشار پست یا محصول، تغییرات ظاهری سایت، اضافه کردن صفحات مختلف به سایت؛ جزو پشتیبانی فنی نمی‌باشد.

 

محدودیت حجم فایل

میکی سافت محدودیتی برای حجم فایل های کاربران خود اعمال نمیکند و تنها محدودیت شامل حجم بانک‌های اطلاعاتی میباشد. از آنجایی که بانکهای اطلاعاتی حجیم به شدت برکارایی سیستم دیتابیس اثر میگذارد لذا میکی سافت به کاربران خود توصیه میکند که حتی الامکان از ذخیره فایل های خود در دیتابیس خودداری کنند. 

 

محدودیت تعداد فایل

تعداد فایل های بسیار بالا (بیش از 128 هزار فایل) باعث افزایش میزان کارکرد هاردیسک و مصرف بالای منابع می گردد، بنابراین در صورت نیاز به داشتن بیش از این میزان فایل در سرویس خود در برنامه هایی مانند آپلود سنتر عمومی و … امکان استفاده از سرویس های هاست اشتراکی برای این منظور مقدور نمی باشد.

 

تمدید

کلیه کاربران می بایست قبل از پایان دوره هاست سایت نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی باشد. میکی سافت قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل یا پیامک به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.

رفع مسئولیت

خدمات میکی سافت به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی‌گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی‌شود.  میکی سافت هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی‌پردازد. میکی سافت تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.