آموزش, اخبار میکی سافت, تکنولوژی روز

تولید محتوای رایگان به کمک ChatGPT برای سایت فروشگاهی

چندی پیش در مورد هوش مصنوعی چت جی پی تی (ChatGPT) و نحوه ثبت‌نام در آن مطلبی منتشر کردیم که با مراجعه به این آدرس می‌توانید آن را مشاهده کنید. این هوش مصنوعی ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی دارد که در زیر به چند نمونه از آن اشاره میکنیم:

  1. جوابگویی به سوالات عمومی
  2. تولید محتوای خودکار
  3. ترجمه زبان ها
  4. راهنمایی برای پروژه های کامپیوتری
  5. جوابگویی به سوالات آموزشی و علمی
  6. تولید خودکار برنامه های کاربردی
  7. جوابگویی به سوالات بازی و سرگرمی

 

تولید محتوا با ChatGPT

اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی ChatGPT تولید محتوا به صورت کاملا خودکار می‌باشد. یک تصوری که در مورد این هوش مصنوعی هست وجود دارد این هست که این فناوری صرفا محتوایی که قبلا در فضای مجازی منتشر شده است را کپی کرده و کنار هم قرار داده و یک محتوای جدید تولید می‌کند، اما این تصور کملا غلط است، ChatGPT به معنای واقعی کلمه تولید محتوا میکند، محتوایی که قبلا جایی نوشته نشده و کاملا جدید است. این واقعا دستاورد بزرگی در صنعت هوش مصنوعی تلقی می‌شود.

خوشبختانه این فناوی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید درخواستتان را به فارسی تایپ کنید و به فارسی هم پاسخ بگیرید.

همانطور که در تیتر این نوشته آمده، شما می‌توانید از ChatGPT به عنوان یک تولید کننده محتوا بهره ببرید و کارهای خود را تسریع بخشید. اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید، حتما می‌دانید که محصولاتی که در سایت خود قرار می‌دهید باید توضیحاتی نیز در مورد آن محصول بگذارید تا راهنمایی برای خریداران باشد. این کار را می‌توانید به ChatGPT واگذار کنید تا در کسری از ثانیه مطالبی مفید در مورد محصول شما ارائه دهد. حتی اگر سایت شما دو زبانه باشد ‌می‌توانید از او بخواهید تا همان محتوا را به زبان دیگر برای شما بنویسد!.

محیط نرم افزار چت جی پی تی که در مورد یک کفش چرم توضیح می دهد

 

همچنین در بخش وبلاگ سایت فروشگاهی نیز می‌توانید از این هوش مصنوعی استفاده کنید و از او بخواهید تا برایتان یک مقاله مرتبط با کسب و کار و محصولاتتان ارائه دهد. محتوایی که تولید می‌کند از نظر سئو (SEO) سایت هیچ مشکلی ندارد و این امر بسیار عالی است.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *